Skip to main content

Stamatakis Energypress

Ο κ. Σταματάκης τόνισε ότι έχουν πραγματοποιηθεί ελάχιστα βήματα σε εθνικό επίπεδο στην πρακτική εφαρμογή, χαρακτηρίζοντας ωστόσο σημαντικά τα πρώτα πρατήρια και οι κοιλάδες υδρογόνου, που αναπτύσσονται στη χώρα.

Ιδιαίτερα ανέδειξε τις προκλήσεις στην αυτοκίνηση με την ανάγκη ανάπτυξης επαρκούς δικτύου “υδρογονάδικων”, τα οποία θα απαιτήσουν, όπως είπε, αρκετά κεφάλαια. “Το κύριο αυτή τη στιγμή είναι η ανάπτυξη της αγοράς και όχι της τεχνολογίας”, τόνισε χαρακτηριστικά, επισημαίνοντας ότι χρειάζεται να γεφυρωθεί το χάσμα ανάμεσα στα πιλοτικά έργα και ανάπτυξη του δικτύου. “Θα περάσουν τουλάχιστον 10 χρόνια για πρατήρια”, πρόσθεσε.

Επιπλέον, τονίζοντας ότι η στρατηγική για τον υδρογόνο θεωρείται δεδομένη, επεσήμανε τη σημαντική μείωση που έχει επιτευχθεί στο κόστος των υδρογονοκίνητων αυτοκινήτων. Ανέφερε δε, ότι σε ευρωπαϊκό επίπεδο, σχεδιάζονται περισσότεροι από 800 σταθμοί μέχρι το 2025.

Τέλος, τονίζοντας τη σημαντική τεχνογνωσία που διαθέτει το ΙΤΕ, υποστήριξε ότι η χώρα μας μπορεί να δει πολλά οφέλη στην απασχόληση, αλλά και την εξαγωγή υπηρεσιών από την ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια.

Πηγή: άρθρο της Ειρήνης Καλογερή στο energypress.gr

Announcement Date
Short Description/Subtitle

Την ανάγκη γρηγορότερης ανάπτυξης του δικτύου υδρογόνου στις μεταφορές, εστίασε ο ερευνητής στο Ινστιτούτο Γεωενέργειας – ΙΤΕ, Μάνος Σταματάκης, στην παρουσίασή του στο Hydrogen & Green Gases Forum.

Add to Promotion Box
Off
Order ID
0